Sınavın klasik olması adaletsizliğe davet olabilirdi asıl. Serzenişinize anlam veremedim. Puan konusunda ise kendinize güvenin, başkalarının aldığı veya ekstra eklenecek puanın sizin için bir önemi yok.

Ayrıca hassas tartı değil ki hocam bu, 250 gr puan şeklinde ölçülmüyor. 5-10 puan değişimi gayet normal.

Eğitim hayatınızda başarılar dilerim. Umarım bir sonrakinde istediğiniz notu alırsınız.