Merhaba,
Diyelim ki 1 yarı bir dersten kaldım ve ders almak istersem 2 yarı alabiliyor muyum yoksa diğer sene mi alabiliyorum?
Alttan ders alma hakkında
7
●104
- 24-12-2023, 13:00:03
- 24-12-2023, 13:04:34oda çok saçma geldi bana =) Boşuna seneyi uzatıyorlar..svgckc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-12-2023, 13:06:54açıköğretim hocam. Veriler bilgiler için teşekkürleramrdvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-12-2023, 13:07:13Üniden üniye, hocasına göre, derslerin bağlarına göre değişir öğrenci işlerine sor burda sana doğru bilgi verilemez.
- 24-12-2023, 13:09:11Açıköğretim hiç bilmiyorum hocam. Ama normal ünilerde dönem uzamasın diye ek sınavlar, tek ders sınavları vs oluyor. Okula sorun belki böyle birşey vardır.ozgurcetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle