• 24-12-2023, 13:00:03
    #1
    Merhaba,
    Diyelim ki 1 yarı bir dersten kaldım ve ders almak istersem 2 yarı alabiliyor muyum yoksa diğer sene mi alabiliyorum?
  • 24-12-2023, 13:03:26
    #2
    Hangi dönemde kaldıysanız o dönem alabiliyorsunuz alttan dersleri. Birinci dönemde kaldıysanız, bir sonraki sene birinci dönemde alabilirsiniz mesela
  • 24-12-2023, 13:04:34
    #3
    svgckc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi dönemde kaldıysanız o dönem alabiliyorsunuz alttan dersleri. Birinci dönemde kaldıysanız, bir sonraki sene birinci dönemde alabilirsiniz mesela
    oda çok saçma geldi bana =) Boşuna seneyi uzatıyorlar..
  • 24-12-2023, 13:05:57
    #4
    Üniden üniye değişebilir ama hangi yarıyıl ise o yarıyılda alabilirsiniz. Yada yaz okulu vs. Ama 4.sınıflarda teknik seçmeliler yarıyıl farketmeksizin alınıyor. Detay lazım biraz.
  • 24-12-2023, 13:06:54
    #5
    amrdvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üniden üniye değişebilir ama hangi yarıyıl ise o yarıyılda alabilirsiniz. Yada yaz okulu vs. Ama 4.sınıflarda teknik seçmeliler yarıyıl farketmeksizin alınıyor. Detay lazım biraz.
    açıköğretim hocam. Veriler bilgiler için teşekkürler
  • 24-12-2023, 13:07:13
    #6
    R10.NET'in Bence En İyisi
    Üniden üniye, hocasına göre, derslerin bağlarına göre değişir öğrenci işlerine sor burda sana doğru bilgi verilemez.
  • 24-12-2023, 13:09:00
    #7
    Hocasına ve okuluna göre değişir ama genelde 1. dönemin dersi 1.dönem 2. dönemin dersi 2. dönem alınır, diğer yarı yılda bakın ders açılıyorsa alabilirsiniz demek
  • 24-12-2023, 13:09:11
    #8
    ozgurcetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    açıköğretim hocam. Veriler bilgiler için teşekkürler
    Açıköğretim hiç bilmiyorum hocam. Ama normal ünilerde dönem uzamasın diye ek sınavlar, tek ders sınavları vs oluyor. Okula sorun belki böyle birşey vardır.