ozgurcetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
açıköğretim hocam. Veriler bilgiler için teşekkürler
Açıköğretim hiç bilmiyorum hocam. Ama normal ünilerde dönem uzamasın diye ek sınavlar, tek ders sınavları vs oluyor. Okula sorun belki böyle birşey vardır.