svgckc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hangi dönemde kaldıysanız o dönem alabiliyorsunuz alttan dersleri. Birinci dönemde kaldıysanız, bir sonraki sene birinci dönemde alabilirsiniz mesela
oda çok saçma geldi bana =) Boşuna seneyi uzatıyorlar..