Konu
Alttan ders alma hakkında
24-12-2023, 13:00:03
#1
ozgurcetinkaya
Merhaba,
Diyelim ki 1 yarı bir dersten kaldım ve ders almak istersem 2 yarı alabiliyor muyum yoksa diğer sene mi alabiliyorum?