Bence üni yaşına yeni gelmiş herkes üniversite okumaya gitmelidir. Hayata atılmanın ilk adımlarından biridir. Ha, üni gerekli mi orası tartışılır. Ben yazılım üstünde gelişiyorum, okuldaki akademisyen hocalarım son sınıf, son dönem yazılısı olarak PHP POST sorusu soruyor. Diplomanın her yerde bi yararı olmayabilir ama zararı yok. Türkiye'de Üni Diploması statüsel bir kavram çoğu zaman. Bir üst çıta gibi bir şeydir. Sözüm, büyük üniversitelerden dışarıdır çünkü onların eğitimi, akademisyenleri vs. bambaşkadır. Sözüm, normal ve normalin altındaki üniversiteler içindir.
Kısacası, okuyun ama oraya bağlı kalmayın. Okuyup, okul haricinde evde tüm gün harıl harıl çalışılmalı, tecrübe edinilmeli en azından bunu yapabileceğiniz bir bölüm okuyorsanız.