çok iyi araba sürebilirsiniz ehliyetiniz olmadıkça bir anlamı yoktur. ehliyeti almanız gerek. bakmayın atıp tutanlara bugüne kadar çok iyi iş yapıyor diye işe alınan hiç birini görmedim. ilk soru nereden mezunsun stajı nerede yaptın. ehliyetinizi alın . madem o kadar basit geliyor o diplomayı alın sonra devam edin.
Açıktan liseyi bitirdim daha sonrada üniversite yaşantısına başladım ama 16 yaşında programcı olarak çalışmaya başladım. Çok büyük projelerde bulundum çalıştığım şirketler aracılığıyla ancak hiçbirisi bana hangi üniversite staj vs. soru sormadı. GitHub'ımı koyduğum anda bütün okul vs. gibi etkenler 2.plana atılıyor. Ancak şuna da denk geldim; Herşey ok. 2 kişi arasında tereddütte kaldılarsa üniversite mezunu olanı tercih ediyorlar.
Zaten şu anda hala üni benim için 2. planda Almanya'ya remote olarak çalışmaya başladım. Kimsede okul ile ilgili tek bir kelilme dahi etmedi. Geçmişte kaldı bu sektör özelinde o işler. Benim ki büyük riskti ama çok şükür başardık.