Saçma bir örnek yanlış anlamayın araba ile üniversitenin ne alakası var aradaki bağı anlatmaya çalışıyorsun anladım ama alakası yok örnek ben ve bir çok tanıdığım da var üniversiteyi bıraktım ve girdiğim tüm işlerde bana üni mezunumusun diye sormadılar yaptığım işe baktılar bu kadar üni artık öyle zorunlu olan bir şey değil tabi bazı bölümler istisna.
üniversite okusaydınız buradaki ehliyetin diploma ile bağdaştırıldığını kavrayabilirdiniz. olayın araba ile tabiki ilgisi yok. işte okula artistlik yapıp bırakan arkadaşlar basit bir benzetim, mübalağa terimlerinden bi haber toplum içinde kendi adlarına uzman dedirtmek istiyorlar. yada okumayan arkadaşlarımız hiç tanımadığı insanlara saçma örnek gibi ithamlar ile nezaket dışı davranabiliyorlar. okuyan öküzlerde yok değil ama en azından medeniyet dişinize değsin diye okuyun derim isteyenlere