çok iyi araba sürebilirsiniz ehliyetiniz olmadıkça bir anlamı yoktur. ehliyeti almanız gerek. bakmayın atıp tutanlara bugüne kadar çok iyi iş yapıyor diye işe alınan hiç birini görmedim. ilk soru nereden mezunsun stajı nerede yaptın. ehliyetinizi alın . madem o kadar basit geliyor o diplomayı alın sonra devam edin.