beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok iyi araba sürebilirsiniz ehliyetiniz olmadıkça bir anlamı yoktur. ehliyeti almanız gerek. bakmayın atıp tutanlara bugüne kadar çok iyi iş yapıyor diye işe alınan hiç birini görmedim. ilk soru nereden mezunsun stajı nerede yaptın. ehliyetinizi alın . madem o kadar basit geliyor o diplomayı alın sonra devam edin.
Saçma bir örnek yanlış anlamayın araba ile üniversitenin ne alakası var aradaki bağı anlatmaya çalışıyorsun anladım ama alakası yok örnek ben ve bir çok tanıdığım da var üniversiteyi bıraktım ve girdiğim tüm işlerde bana üni mezunumusun diye sormadılar yaptığım işe baktılar bu kadar üni artık öyle zorunlu olan bir şey değil tabi bazı bölümler istisna.