Bilgisayar programcılığı bölüm birincisi oldum :)
53
●3.286
- 19-06-2022, 19:41:49Tebrik ederim fakat 1. sınıf online idi kopya ile herkes 3 3.5 ortalama yaptı ve ortalamayı belirleyen dönem ilk dönem. + 2 Yıllık üniversiteilerin bir çoğunda eğitim diye bir şey yok buna öğretim görevlileri udemy üzerinden 2,3 video izleyip geliyor yazılım dersi vermeye çalışıyor sınıfta bilgisayarda ki tek bilgisi youtube şarkı aç olan kişilerin bile ortalaması 2.8 3.5 arası fakat yinede tebrikler
elimde olsa 2 yıllık sağlık hariç bütün bölümleri kapatırım.
- 19-06-2022, 19:43:43Tebrikler hocam. Hocam Size o bölümde tam olarak neleri öğrettiler?
- 19-06-2022, 19:46:03Dediğiniz doğru , bende önlisansdan mezun olacağım Üniversiteden üniversiteye hatta hocadan hocaya eğitim değişiyor , bende Gazideyim hocalarımızın çoğu lisans derslerine de girdiği için çok zorluklar çekiyoruz 😅mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-06-2022, 20:05:34Hocam ben ikinci sınıfa geçmeden C#'a merak salmıştım okul başlamadan selenium ile botlar bile kodluyordum hatta sms bomberler yazıyordum. Okullar açılınca kimsenin bir şey bilmediğini farkettim ve derslere çok ilgi göstermeden bitirdim. Size tavsiyem C# bilmiyorsanız ona başlayın onun mantığını anlarsanız Arduino, PHP, Html vs hepsi gelirMEDYATWIST adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet hocam haklısınız, sınıfta bir kız vardı görsel programlama sınavında hangi uygulamayı kullanacağımızı bana sormuştu sınavdan bir dakika önce visual studio'yu açmıştım bilgisayarınamertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açıkçası çok başarılı hocalarımızın olduğunu söyleyemem, bir şey kattıklarını da söyleyemem. Zaten okula başlamadan önce C# gibi bir çok şeyi biliyordum arduino dışında bir şey öğrenmedim sanırımrufiqcavadov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Udemy dersleri bizim okuldan daha iyidir.
(Temel seviyede php, html, arduino, c# bunları söyleyebilirim) - 19-06-2022, 20:24:00Hayırlı olsun hocam. Tercan'da görev yapıyorum, imkanların ne kadar kısıtlı olduğunun farkındayım. Tercan'da dahi olsanız R10 gibi bir forumu bulmanız, kendinizi geliştirmeye çalışmanız taktire şayan. Ayrıca ortalama DGS'de çok önemli, çok fazla katkısı olacaktır.
elimde olsa 2 yıllık sağlık hariç bütün bölümleri kapatırım.