MEDYATWIST adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba hocam Hayırlısı olsun tebrik ederim. Allah izin verirse bende üni sınavına girdim 30 kredi lazim bilgisayar programcılığı okucam bende dgs e geçiş yapmak istiyorum İnşallah sınavı kazanıp okulu bitirirsem. Bana önerileriniz varmi varsa nelerdir hocam ?🥰
Hocam ben ikinci sınıfa geçmeden C#'a merak salmıştım okul başlamadan selenium ile botlar bile kodluyordum hatta sms bomberler yazıyordum. Okullar açılınca kimsenin bir şey bilmediğini farkettim ve derslere çok ilgi göstermeden bitirdim. Size tavsiyem C# bilmiyorsanız ona başlayın onun mantığını anlarsanız Arduino, PHP, Html vs hepsi gelir
mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tebrik ederim fakat 1. sınıf online idi kopya ile herkes 3 3.5 ortalama yaptı ve ortalamayı belirleyen dönem ilk dönem. + 2 Yıllık üniversiteilerin bir çoğunda eğitim diye bir şey yok buna öğretim görevlileri udemy üzerinden 2,3 video izleyip geliyor yazılım dersi vermeye çalışıyor sınıfta bilgisayarda ki tek bilgisi youtube şarkı aç olan kişilerin bile ortalaması 2.8 3.5 arası fakat yinede tebrikler elimde olsa 2 yıllık sağlık hariç bütün bölümleri kapatırım.
Evet hocam haklısınız, sınıfta bir kız vardı görsel programlama sınavında hangi uygulamayı kullanacağımızı bana sormuştu sınavdan bir dakika önce visual studio'yu açmıştım bilgisayarına
rufiqcavadov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tebrikler hocam. Hocam Size o bölümde tam olarak neleri öğrettiler?
Açıkçası çok başarılı hocalarımızın olduğunu söyleyemem, bir şey kattıklarını da söyleyemem. Zaten okula başlamadan önce C# gibi bir çok şeyi biliyordum arduino dışında bir şey öğrenmedim sanırım Udemy dersleri bizim okuldan daha iyidir.
(Temel seviyede php, html, arduino, c# bunları söyleyebilirim)