Hayırlı olsun hocam. Tercan'da görev yapıyorum, imkanların ne kadar kısıtlı olduğunun farkındayım. Tercan'da dahi olsanız R10 gibi bir forumu bulmanız, kendinizi geliştirmeye çalışmanız taktire şayan. Ayrıca ortalama DGS'de çok önemli, çok fazla katkısı olacaktır.