Tebrik ederim fakat 1. sınıf online idi kopya ile herkes 3 3.5 ortalama yaptı ve ortalamayı belirleyen dönem ilk dönem. + 2 Yıllık üniversiteilerin bir çoğunda eğitim diye bir şey yok buna öğretim görevlileri udemy üzerinden 2,3 video izleyip geliyor yazılım dersi vermeye çalışıyor sınıfta bilgisayarda ki tek bilgisi youtube şarkı aç olan kişilerin bile ortalaması 2.8 3.5 arası fakat yinede tebrikler elimde olsa 2 yıllık sağlık hariç bütün bölümleri kapatırım.