mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tebrik ederim fakat 1. sınıf online idi kopya ile herkes 3 3.5 ortalama yaptı ve ortalamayı belirleyen dönem ilk dönem. + 2 Yıllık üniversiteilerin bir çoğunda eğitim diye bir şey yok buna öğretim görevlileri udemy üzerinden 2,3 video izleyip geliyor yazılım dersi vermeye çalışıyor sınıfta bilgisayarda ki tek bilgisi youtube şarkı aç olan kişilerin bile ortalaması 2.8 3.5 arası fakat yinede tebrikler elimde olsa 2 yıllık sağlık hariç bütün bölümleri kapatırım.
Dediğiniz doğru , bende önlisansdan mezun olacağım Üniversiteden üniversiteye hatta hocadan hocaya eğitim değişiyor , bende Gazideyim hocalarımızın çoğu lisans derslerine de girdiği için çok zorluklar çekiyoruz 😅