• 19-06-2022, 19:38:34
    #19
    Tebrik ederim, başarılarınızın devamını dilerim hocam.
  • 19-06-2022, 19:41:49
    #20
    Tebrik ederim fakat 1. sınıf online idi kopya ile herkes 3 3.5 ortalama yaptı ve ortalamayı belirleyen dönem ilk dönem. + 2 Yıllık üniversiteilerin bir çoğunda eğitim diye bir şey yok buna öğretim görevlileri udemy üzerinden 2,3 video izleyip geliyor yazılım dersi vermeye çalışıyor sınıfta bilgisayarda ki tek bilgisi youtube şarkı aç olan kişilerin bile ortalaması 2.8 3.5 arası fakat yinede tebrikler elimde olsa 2 yıllık sağlık hariç bütün bölümleri kapatırım.
  • 19-06-2022, 19:43:43
    #21
    Tebrikler hocam. Hocam Size o bölümde tam olarak neleri öğrettiler?
  • 19-06-2022, 19:46:03
    #22
    mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrik ederim fakat 1. sınıf online idi kopya ile herkes 3 3.5 ortalama yaptı ve ortalamayı belirleyen dönem ilk dönem. + 2 Yıllık üniversiteilerin bir çoğunda eğitim diye bir şey yok buna öğretim görevlileri udemy üzerinden 2,3 video izleyip geliyor yazılım dersi vermeye çalışıyor sınıfta bilgisayarda ki tek bilgisi youtube şarkı aç olan kişilerin bile ortalaması 2.8 3.5 arası fakat yinede tebrikler elimde olsa 2 yıllık sağlık hariç bütün bölümleri kapatırım.
    Dediğiniz doğru , bende önlisansdan mezun olacağım Üniversiteden üniversiteye hatta hocadan hocaya eğitim değişiyor , bende Gazideyim hocalarımızın çoğu lisans derslerine de girdiği için çok zorluklar çekiyoruz 😅
  • 19-06-2022, 19:47:09
    #23
    Maşallah. Allah (c.c.) yolunu açık etsin. Başarılar diliyorum.
  • 19-06-2022, 19:49:01
    #24
    Yolun açık olsun hocam. vurduğun gol olsun.
  • 19-06-2022, 19:52:06
    #25
    kendim birinci olmuş kadar sevindim hocam gerçekten hayırlı olsun (:
    • kalipsotr
    kalipsotr bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 19-06-2022, 20:05:34
    #26
    MEDYATWIST adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam Hayırlısı olsun tebrik ederim. Allah izin verirse bende üni sınavına girdim 30 kredi lazim bilgisayar programcılığı okucam bende dgs e geçiş yapmak istiyorum İnşallah sınavı kazanıp okulu bitirirsem. Bana önerileriniz varmi varsa nelerdir hocam ?🥰
    Hocam ben ikinci sınıfa geçmeden C#'a merak salmıştım okul başlamadan selenium ile botlar bile kodluyordum hatta sms bomberler yazıyordum. Okullar açılınca kimsenin bir şey bilmediğini farkettim ve derslere çok ilgi göstermeden bitirdim. Size tavsiyem C# bilmiyorsanız ona başlayın onun mantığını anlarsanız Arduino, PHP, Html vs hepsi gelir
    mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrik ederim fakat 1. sınıf online idi kopya ile herkes 3 3.5 ortalama yaptı ve ortalamayı belirleyen dönem ilk dönem. + 2 Yıllık üniversiteilerin bir çoğunda eğitim diye bir şey yok buna öğretim görevlileri udemy üzerinden 2,3 video izleyip geliyor yazılım dersi vermeye çalışıyor sınıfta bilgisayarda ki tek bilgisi youtube şarkı aç olan kişilerin bile ortalaması 2.8 3.5 arası fakat yinede tebrikler elimde olsa 2 yıllık sağlık hariç bütün bölümleri kapatırım.
    Evet hocam haklısınız, sınıfta bir kız vardı görsel programlama sınavında hangi uygulamayı kullanacağımızı bana sormuştu sınavdan bir dakika önce visual studio'yu açmıştım bilgisayarına
    rufiqcavadov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrikler hocam. Hocam Size o bölümde tam olarak neleri öğrettiler?
    Açıkçası çok başarılı hocalarımızın olduğunu söyleyemem, bir şey kattıklarını da söyleyemem. Zaten okula başlamadan önce C# gibi bir çok şeyi biliyordum arduino dışında bir şey öğrenmedim sanırım Udemy dersleri bizim okuldan daha iyidir.
    (Temel seviyede php, html, arduino, c# bunları söyleyebilirim)
  • 19-06-2022, 20:24:00
    #27
    Hayırlı olsun hocam. Tercan'da görev yapıyorum, imkanların ne kadar kısıtlı olduğunun farkındayım. Tercan'da dahi olsanız R10 gibi bir forumu bulmanız, kendinizi geliştirmeye çalışmanız taktire şayan. Ayrıca ortalama DGS'de çok önemli, çok fazla katkısı olacaktır.