• 18-05-2022, 20:16:04
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selamlar herkese arkadaşlar benim 2022 Eylül 16da askerliğimin tecili bitiyor. 2 Yıllık üni okuyordum bıraktım kayıt yenileme yapmadığım için terk gözüküyorum.
    Ben açık öğretime yazılabilirmiyim. Yazılabilirsem başvurular nasıl oluyor ne zaman oluyor bilgisi olan bana yardımcı olursa çok sevinirim.
  • 18-05-2022, 20:17:42
    #2
    Olamazsın. Af geliyor onu bekle kaydını yaparsın.
  • 18-05-2022, 20:17:55
    #3
    İnstagram Konum Hizmeti
    SoloMT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar herkese arkadaşlar benim 2022 Eylül 16da askerliğimin tecili bitiyor. 2 Yıllık üni okuyordum bıraktım kayıt yenileme yapmadığım için terk gözüküyorum.
    Ben açık öğretime yazılabilirmiyim. Yazılabilirsem başvurular nasıl oluyor ne zaman oluyor bilgisi olan bana yardımcı olursa çok sevinirim.
    Açıköğretime yazılma sebebiniz tecil ettirmek ise açıköğretim tecil ettirmiyor hocam bilgin olsun.
  • 18-05-2022, 20:22:18
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Kaiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olamazsın. Af geliyor onu bekle kaydını yaparsın.
    Anladım hocam peki bu süre zarfında tecilim dolduğunda ne olacak asker kaçağımı oluyorum acaba. Af gelirse herkesemi gelmiş oluyor .

    KeremMB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıköğretime yazılma sebebiniz tecil ettirmek ise açıköğretim tecil ettirmiyor hocam bilgin olsun.
    Tecil evet hocam.
  • 18-05-2022, 20:27:12
    #5
    Sıkıntı olmaz Eylül e kadar çıkacak af, tecilin bitene kadar afla kaydını yaptırmış olursun.
  • 18-05-2022, 20:58:58
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Kaiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıkıntı olmaz Eylül e kadar çıkacak af, tecilin bitene kadar afla kaydını yaptırmış olursun.
    Teşekkür ederim çok sağolun