Selamlar herkese arkadaşlar benim 2022 Eylül 16da askerliğimin tecili bitiyor. 2 Yıllık üni okuyordum bıraktım kayıt yenileme yapmadığım için terk gözüküyorum.
Ben açık öğretime yazılabilirmiyim. Yazılabilirsem başvurular nasıl oluyor ne zaman oluyor bilgisi olan bana yardımcı olursa çok sevinirim.
Açık Öğretim Hakkında Acil
5
●118
- 18-05-2022, 20:17:55İnstagram Konum HizmetiAçıköğretime yazılma sebebiniz tecil ettirmek ise açıköğretim tecil ettirmiyor hocam bilgin olsun.SoloMT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-05-2022, 20:22:18Üyeliği durdurulduAnladım hocam peki bu süre zarfında tecilim dolduğunda ne olacak asker kaçağımı oluyorum acaba. Af gelirse herkesemi gelmiş oluyor .Kaiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tecil evet hocam.KeremMB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 18-05-2022, 20:58:58Üyeliği durdurulduTeşekkür ederim çok sağolunKaiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle