Selamlar herkese arkadaşlar benim 2022 Eylül 16da askerliğimin tecili bitiyor. 2 Yıllık üni okuyordum bıraktım kayıt yenileme yapmadığım için terk gözüküyorum.
Ben açık öğretime yazılabilirmiyim. Yazılabilirsem başvurular nasıl oluyor ne zaman oluyor bilgisi olan bana yardımcı olursa çok sevinirim.