Selamlar herkese arkadaşlar benim 2022 Eylül 16da askerliğimin tecili bitiyor. 2 Yıllık üni okuyordum bıraktım kayıt yenileme yapmadığım için terk gözüküyorum.
Ben açık öğretime yazılabilirmiyim. Yazılabilirsem başvurular nasıl oluyor ne zaman oluyor bilgisi olan bana yardımcı olursa çok sevinirim.
Açıköğretime yazılma sebebiniz tecil ettirmek ise açıköğretim tecil ettirmiyor hocam bilgin olsun.