Kaiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olamazsın. Af geliyor onu bekle kaydını yaparsın.
Anladım hocam peki bu süre zarfında tecilim dolduğunda ne olacak asker kaçağımı oluyorum acaba. Af gelirse herkesemi gelmiş oluyor .

KeremMB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açıköğretime yazılma sebebiniz tecil ettirmek ise açıköğretim tecil ettirmiyor hocam bilgin olsun.
Tecil evet hocam.