Üniversitede Seçmeli Dersten Kalmak?
10
●234
- 20-09-2021, 15:03:58Merhabalar arkadaşlar, hazırlık sınıfını bitirerek bu sene 1. Sınıfa geçtim ve bugün ders kaydını yaptım. Yaparken 2 tane de seçmeli ders seçtim. Benim merak ettiğim konu, bu seçmeli derslerden kalınca da mezun olmak için onları vermek gerekiyor mu? Yoksa seçmeli olduğu için verme zorunluluğu yok mu? Nasıl oluyor bu işler?
- 20-09-2021, 15:06:25Kredi dediğiniz şu akts olayı sanırım?FurkanGNS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-09-2021, 15:12:142 seçmeli ders vermen gerekirse vermeden geçemezsin.
Bizim ünide her döneme 1 seçmeli ders düşüyor. Bu dönem seçmezsen 2. dönem 2 tane almak zorundasın. Eğer kalırsan bir dahaki sene o dersi değiştirebiliyorsun. Fakat her türlü de vermen gerek. Üniden üniye değişir mi bilemem. Öğrenci işlerini arayıp sorsanız daha iyi - 20-09-2021, 15:16:39Okul bittiğinde toplamda 240 akts ders vermiş olmanız gerekiyor, seçmeli ve ana derslerin toplam akts 240 eder. Eğer eksik bir seçmeli dersiniz olursa mezun olamazsınız.nmnkra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-09-2021, 15:18:54Bizim bir arkadaş Tarih bölümü 3 sınıf okuyordu. 2 tane seçmeli ders seçme zorunluğu vardı o dönemde en son gün ders kaydı yapmaya çalıştığında tek seçmeli ders Kuantum Bilimi dersini seçmişti ve o dersten kalmıştı. Ders seçerken dikkat etmelisiniz.