Merhabalar arkadaşlar, hazırlık sınıfını bitirerek bu sene 1. Sınıfa geçtim ve bugün ders kaydını yaptım. Yaparken 2 tane de seçmeli ders seçtim. Benim merak ettiğim konu, bu seçmeli derslerden kalınca da mezun olmak için onları vermek gerekiyor mu? Yoksa seçmeli olduğu için verme zorunluluğu yok mu? Nasıl oluyor bu işler?