2 seçmeli ders vermen gerekirse vermeden geçemezsin.

Bizim ünide her döneme 1 seçmeli ders düşüyor. Bu dönem seçmezsen 2. dönem 2 tane almak zorundasın. Eğer kalırsan bir dahaki sene o dersi değiştirebiliyorsun. Fakat her türlü de vermen gerek. Üniden üniye değişir mi bilemem. Öğrenci işlerini arayıp sorsanız daha iyi