nmnkra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar arkadaşlar, hazırlık sınıfını bitirerek bu sene 1. Sınıfa geçtim ve bugün ders kaydını yaptım. Yaparken 2 tane de seçmeli ders seçtim. Benim merak ettiğim konu, bu seçmeli derslerden kalınca da mezun olmak için onları vermek gerekiyor mu? Yoksa seçmeli olduğu için verme zorunluluğu yok mu? Nasıl oluyor bu işler?
Okul bittiğinde toplamda 240 akts ders vermiş olmanız gerekiyor, seçmeli ve ana derslerin toplam akts 240 eder. Eğer eksik bir seçmeli dersiniz olursa mezun olamazsınız.