Merhabalar,
Bildiğiniz gibi yerleşim yapılırken okul puanı vs ekleniyor puanımıza
Şimdi ben tercih yapıp herhangi bir üniversiteye yerleşmesem benim okul puanım seneye kırılır mı ?
Üniversite Tercihi Hakkında Yardım
4
●64
- 09-08-2021, 01:29:11Yerleşemediğinizde herhangi bir kayıt durumu olmadığı için hak kaybı yaşamıyorsunuz. Ama diğer türlü okurken sınava girdiğinizde okul puanınız eklenmeztunastark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-08-2021, 01:30:06ilk tercihim olacak mesela ben yapacağım ama gelmedi kesilmiyor değil mi yanlış anlamadımorhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-08-2021, 01:36:30Sistemde sürekli değişiklik olduğu için yine resmi yolla teyit almanız gerekli Tuna Bey ancak benim dönemimde böyle bir kesinti olmadığını belirtebilirim. Çünkü herhangi bir şekilde yerleşme durumu söz konusu olmazsa tercih yapmayan öğrenciden farklı bir durum da olmuyor. Ösym halihazırda sizin bir programa kayıtlı olup olmadığınıza bakar yerleşemeyen öğrenciler karşısında bir avantaj/dezavantaj durumu olmaması içintunastark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle