• 09-08-2021, 01:26:51
    #1
    Merhabalar,
    Bildiğiniz gibi yerleşim yapılırken okul puanı vs ekleniyor puanımıza
    Şimdi ben tercih yapıp herhangi bir üniversiteye yerleşmesem benim okul puanım seneye kırılır mı ?
  • 09-08-2021, 01:29:11
    #2
    tunastark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,
    Bildiğiniz gibi yerleşim yapılırken okul puanı vs ekleniyor puanımıza
    Şimdi ben tercih yapıp herhangi bir üniversiteye yerleşmesem benim okul puanım seneye kırılır mı ?
    Yerleşemediğinizde herhangi bir kayıt durumu olmadığı için hak kaybı yaşamıyorsunuz. Ama diğer türlü okurken sınava girdiğinizde okul puanınız eklenmez
  • 09-08-2021, 01:30:06
    #3
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yerleşemediğinizde herhangi bir kayıt durumu olmadığı için hak kaybı yaşamıyorsunuz. Ama diğer türlü okurken sınava girdiğinizde okul puanınız eklenmez
    ilk tercihim olacak mesela ben yapacağım ama gelmedi kesilmiyor değil mi yanlış anlamadım
  • 09-08-2021, 01:36:30
    #4
    tunastark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk tercihim olacak mesela ben yapacağım ama gelmedi kesilmiyor değil mi yanlış anlamadım
    Sistemde sürekli değişiklik olduğu için yine resmi yolla teyit almanız gerekli Tuna Bey ancak benim dönemimde böyle bir kesinti olmadığını belirtebilirim. Çünkü herhangi bir şekilde yerleşme durumu söz konusu olmazsa tercih yapmayan öğrenciden farklı bir durum da olmuyor. Ösym halihazırda sizin bir programa kayıtlı olup olmadığınıza bakar yerleşemeyen öğrenciler karşısında bir avantaj/dezavantaj durumu olmaması için
  • 09-08-2021, 01:37:49
    #5
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sistemde sürekli değişiklik olduğu için yine resmi yolla teyit almanız gerekli Tuna Bey ancak benim dönemimde böyle bir kesinti olmadığını belirtebilirim. Çünkü herhangi bir şekilde yerleşme durumu söz konusu olmazsa tercih yapmayan öğrenciden farklı bir durum da olmuyor. Ösym halihazırda sizin bir programa kayıtlı olup olmadığınıza bakar yerleşemeyen öğrenciler karşısında bir avantaj/dezavantaj durumu olmaması için
    teşekkür ederim