orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yerleşemediğinizde herhangi bir kayıt durumu olmadığı için hak kaybı yaşamıyorsunuz. Ama diğer türlü okurken sınava girdiğinizde okul puanınız eklenmez
ilk tercihim olacak mesela ben yapacağım ama gelmedi kesilmiyor değil mi yanlış anlamadım