Merhabalar,
Bildiğiniz gibi yerleşim yapılırken okul puanı vs ekleniyor puanımıza
Şimdi ben tercih yapıp herhangi bir üniversiteye yerleşmesem benim okul puanım seneye kırılır mı ?