Merhabalar,
Bildiğiniz gibi yerleşim yapılırken okul puanı vs ekleniyor puanımıza
Şimdi ben tercih yapıp herhangi bir üniversiteye yerleşmesem benim okul puanım seneye kırılır mı ?
Yerleşemediğinizde herhangi bir kayıt durumu olmadığı için hak kaybı yaşamıyorsunuz. Ama diğer türlü okurken sınava girdiğinizde okul puanınız eklenmez