• 15-02-2021, 18:49:56
    #1
    DC 2 dersim vardı genel not ortalamam 2.59 neden kaldı yaptılar bilgisi olan var mı?
  • 15-02-2021, 18:50:38
    #2
    zekicanb82 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DC 2 dersim vardı genel not ortalamam 2.59 neden kaldı yaptılar bilgisi olan var mı?
    üniversiteden üniversiteye değişir
  • 15-02-2021, 18:51:21
    #3
    evet okulunuzun yönetmeliğini inceleyin cevabı orada vardır
  • 15-02-2021, 18:51:22
    #4
    Dönem ortalamanız kaç? Okuldan okula değişiyor
  • 15-02-2021, 18:51:50
    #5
    zekicanb82 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DC 2 dersim vardı genel not ortalamam 2.59 neden kaldı yaptılar bilgisi olan var mı?
    Büyük ihtimal mezuniyette şartlı geçiş olur.
  • 15-02-2021, 18:52:09
    #6
    ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üniversiteden üniversiteye değişir
    10 sene önce eğer DD'n varsa ve yıl sonundaki notun 2.00 ın üstündeyse "ŞARTLI GEÇTİ" diyordu. D şartlı geçerli. Şimdi nasıl bilmiyorum :/
  • 15-02-2021, 18:52:27
    #7
    Sorumlu kaldı mı yazıyor sirek kaldı mı? Bi de 2.59 olan ne Agno mu ano mu?
  • 15-02-2021, 18:53:05
    #8
    Gokotas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 sene önce eğer DD'n varsa ve yıl sonundaki notun 2.00 ın üstündeyse "ŞARTLI GEÇTİ" diyordu. D şartlı geçerli. Şimdi nasıl bilmiyorum :/
    mezuniyet durumunda DD geçer. Tüm dersler sonuçlanınca geçti yazar muhtelemen
  • 15-02-2021, 18:54:04
    #9
    ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üniversiteden üniversiteye değişir
    Evet öyle ama çok anlamsız geldi bana.

    lazio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet okulunuzun yönetmeliğini inceleyin cevabı orada vardır
    bulamadım hocam yazmıyor sanırsam.
    reka29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dönem ortalamanız kaç? Okuldan okula değişiyor
    Dönem ortalama 1.83 genel not ort 2.59
    Shzofren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyük ihtimal mezuniyette şartlı geçiş olur.

    Dün Belirsizdi şimdi kaldı gösteriyor hocam.