• 15-02-2021, 18:54:28
    #10
    hocam daha 2. donem yeni basladi kalmaniz imkansiz

    not ortalamaniz 0 olsa bile 2. donem 4 yapip gecebileceginiz icin sadece yil sonu belli olur kalip kalmayacaginiz.
  • 15-02-2021, 18:55:59
    #11
    GANO değil YANO’ya bakılır. Dönem ortalamanız 1.83’müş zaten.
  • 15-02-2021, 18:56:10
    #12
    eğer dönem ortalamanız 1.89 ise o düşük dersleri seneye bu dönemde vermeniz gerekir
  • 15-02-2021, 18:58:14
    #13
    zekicanb82 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet öyle ama çok anlamsız geldi bana.



    bulamadım hocam yazmıyor sanırsam.

    Dönem ortalama 1.83 genel not ort 2.59

    Dün Belirsizdi şimdi kaldı gösteriyor hocam.
    Çoğu okulda dönem ortalaması 2 üstü olunca dc ile geçiliyor.
  • 15-02-2021, 19:01:00
    #14
    Gokotas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 sene önce eğer DD'n varsa ve yıl sonundaki notun 2.00 ın üstündeyse "ŞARTLI GEÇTİ" diyordu. D şartlı geçerli. Şimdi nasıl bilmiyorum :/
    Bende bilemedim.
    ofurkanak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorumlu kaldı mı yazıyor sirek kaldı mı? Bi de 2.59 olan ne Agno mu ano mu?
    Ano 1.83 agno 2.59 hocam DC idi dün bugün kaldı oldu tüm derler açıklandı 2. Dönem bekleniyor.
    ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mezuniyet durumunda DD geçer. Tüm dersler sonuçlanınca geçti yazar muhtelemen
    Valla hocam DC idi dün belirsiz idi şimdi kaldı yapmışlar.
    Joddey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam daha 2. donem yeni basladi kalmaniz imkansiz

    not ortalamaniz 0 olsa bile 2. donem 4 yapip gecebileceginiz icin sadece yil sonu belli olur kalip kalmayacaginiz.
    1. Dönem hocam yeni bitti. 2. Dönem sonunda mı geçti olur diyorsunuz DC.


    mavirane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    GANO değil YANO’ya bakılır. Dönem ortalamanız 1.83’müş zaten.
    Bilemedim hocam bende.
    lazio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eğer dönem ortalamanız 1.89 ise o düşük dersleri seneye bu dönemde vermeniz gerekir

    İnşallah yaz okulunda hocam.
  • 15-02-2021, 19:09:48
    #15
    reka29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çoğu okulda dönem ortalaması 2 üstü olunca dc ile geçiliyor.
    Benim genel ortalamam yüksek ama hocam dönem düşük biraz ve dediğim gibi DC belirsizdi kaldı olarak görünüyor şuanda.
  • 15-02-2021, 19:23:38
    #16
    En iyisi öğrenci işlerine sormanız, üniden üniye değişiklik gösterebiliyor.
  • 22-02-2021, 09:22:11
    #17
    hanqi üniversite bu ?

    şartlı geçiş oluyor normalde kardeşim