hocam daha 2. donem yeni basladi kalmaniz imkansiz
not ortalamaniz 0 olsa bile 2. donem 4 yapip gecebileceginiz icin sadece yil sonu belli olur kalip kalmayacaginiz.
Üniversite DC notları hakkında.
16
●168
- 15-02-2021, 18:58:14Çoğu okulda dönem ortalaması 2 üstü olunca dc ile geçiliyor.zekicanb82 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-02-2021, 19:01:00Bende bilemedim.Gokotas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ano 1.83 agno 2.59 hocam DC idi dün bugün kaldı oldu tüm derler açıklandı 2. Dönem bekleniyor.ofurkanak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla hocam DC idi dün belirsiz idi şimdi kaldı yapmışlar.ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1. Dönem hocam yeni bitti. 2. Dönem sonunda mı geçti olur diyorsunuz DC.Joddey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilemedim hocam bende.mavirane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
lazio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnşallah yaz okulunda hocam. - 15-02-2021, 19:09:48Benim genel ortalamam yüksek ama hocam dönem düşük biraz ve dediğim gibi DC belirsizdi kaldı olarak görünüyor şuanda.reka29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle