10 sene önce eğer DD'n varsa ve yıl sonundaki notun 2.00 ın üstündeyse "ŞARTLI GEÇTİ" diyordu. D şartlı geçerli. Şimdi nasıl bilmiyorum :/
Bende bilemedim.
Sorumlu kaldı mı yazıyor sirek kaldı mı? Bi de 2.59 olan ne Agno mu ano mu?
Ano 1.83 agno 2.59 hocam DC idi dün bugün kaldı oldu tüm derler açıklandı 2. Dönem bekleniyor.
mezuniyet durumunda DD geçer. Tüm dersler sonuçlanınca geçti yazar muhtelemen
Valla hocam DC idi dün belirsiz idi şimdi kaldı yapmışlar.
hocam daha 2. donem yeni basladi kalmaniz imkansiz
not ortalamaniz 0 olsa bile 2. donem 4 yapip gecebileceginiz icin sadece yil sonu belli olur kalip kalmayacaginiz.
1. Dönem hocam yeni bitti. 2. Dönem sonunda mı geçti olur diyorsunuz DC.
GANO değil YANOya bakılır. Dönem ortalamanız 1.83müş zaten.
Bilemedim hocam bende.
eğer dönem ortalamanız 1.89 ise o düşük dersleri seneye bu dönemde vermeniz gerekir
İnşallah yaz okulunda hocam.