Gokotas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 sene önce eğer DD'n varsa ve yıl sonundaki notun 2.00 ın üstündeyse "ŞARTLI GEÇTİ" diyordu. D şartlı geçerli. Şimdi nasıl bilmiyorum :/
Bende bilemedim.
ofurkanak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorumlu kaldı mı yazıyor sirek kaldı mı? Bi de 2.59 olan ne Agno mu ano mu?
Ano 1.83 agno 2.59 hocam DC idi dün bugün kaldı oldu tüm derler açıklandı 2. Dönem bekleniyor.
ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mezuniyet durumunda DD geçer. Tüm dersler sonuçlanınca geçti yazar muhtelemen
Valla hocam DC idi dün belirsiz idi şimdi kaldı yapmışlar.
Joddey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam daha 2. donem yeni basladi kalmaniz imkansiz

not ortalamaniz 0 olsa bile 2. donem 4 yapip gecebileceginiz icin sadece yil sonu belli olur kalip kalmayacaginiz.
1. Dönem hocam yeni bitti. 2. Dönem sonunda mı geçti olur diyorsunuz DC.


mavirane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
GANO değil YANO’ya bakılır. Dönem ortalamanız 1.83’müş zaten.
Bilemedim hocam bende.
lazio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eğer dönem ortalamanız 1.89 ise o düşük dersleri seneye bu dönemde vermeniz gerekir

İnşallah yaz okulunda hocam.