Gokotas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 sene önce eğer DD'n varsa ve yıl sonundaki notun 2.00 ın üstündeyse "ŞARTLI GEÇTİ" diyordu. D şartlı geçerli. Şimdi nasıl bilmiyorum :/
mezuniyet durumunda DD geçer. Tüm dersler sonuçlanınca geçti yazar muhtelemen