ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
üniversiteden üniversiteye değişir
10 sene önce eğer DD'n varsa ve yıl sonundaki notun 2.00 ın üstündeyse "ŞARTLI GEÇTİ" diyordu. D şartlı geçerli. Şimdi nasıl bilmiyorum :/