• 04-09-2020, 23:01:57
    #1
    Bu yıl üniversiteler açılmayacak güz döneminde kaldı ki diğer dönem açılsa bile virüs akıbeti ortada. İlk dönem uzaktan online olması çok kötü ve verimsiz olur ben okulumu dondurmak istiyorum bu yıl dondurup seneye başlamak gibi fakat yaşım bu yıl 2021 de 20 oluyor ve askerlik olayı var eğer ki okulu dondurursam askerlik durumum yüzünden askere gitmem gerekir mi ? veya dondurma olayı nasıl oluyor okula mı gitmem lazım ?
  • 04-09-2020, 23:04:17
    #2
    Uzaktan eğitim çokta kötü bir şey değil, bir yıl zaman kaybetmek ömrünüzden bir yıl feda etmek ne kadar mantıklı olur? verimsiz olur diyorsanız kendinizi geliştirebilir diğer sınıflara geçince telafi de edebilirsiniz.

    Bazen kendi aldığımız kararlar çok da doğru olmayabiliyor. Sevgiler
  • 04-09-2020, 23:06:25
    #3
    dogaleczane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzaktan eğitim çokta kötü bir şey değil, bir yıl zaman kaybetmek ömrünüzden bir yıl feda etmek ne kadar mantıklı olur? verimsiz olur diyorsanız kendinizi geliştirebilir diğer sınıflara geçince telafi de edebilirsiniz.

    Bazen kendi aldığımız kararlar çok da doğru olmayabiliyor. Sevgiler
    Katılıyorum
  • 04-09-2020, 23:15:30
    #4
    dogaleczane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzaktan eğitim çokta kötü bir şey değil, bir yıl zaman kaybetmek ömrünüzden bir yıl feda etmek ne kadar mantıklı olur? verimsiz olur diyorsanız kendinizi geliştirebilir diğer sınıflara geçince telafi de edebilirsiniz.

    Bazen kendi aldığımız kararlar çok da doğru olmayabiliyor. Sevgiler
    katılıyorum hocam doğru tespit
  • 04-09-2020, 23:17:29
    #5
    Bildiğim kadarıyla üniversiteyi kafanıza göre donduramıyorsunuz hocam. Özel sebepler neticesinde dilekçe vermeniz gerekir. Bu özel sebepler askerlik, ağır hastalık ya da ailenin maddi durumu gibi şeyler olmalı.
  • 04-09-2020, 23:23:53
    #6
    Dondurmada askerlik vs de sıkıntı yaşayacağını sanmıyorum ama kredi burs vs alıyosan onlar kesilir, ayrıca resim , bağlama , heykel gibi bölümlerde okumuyorsan verim meselesi senin önyargından ibaret olduğunu düşünüyorum, farzet sınıftasın hocanın bulunduğu kürsü kısmı camla kaplı sen oturup hocayı izliyorsun. Zaten bundan 5-10 yıl sonra klasik anlamda üniversitelerin olmayacağı Yerini online üniversitelerin alacağına dair öngörülerin yapılan bir dönemdeyiz, kara taktada ısrar etmek sıkıntılı bir mevzu gelişim açısından. Sana önerim tüm dersleri almak zorunda değilsin 3-4 teorik ders al onları en güzel şekilde geç , en azından okulu uzatmadan bitirebilirsin yaz okulu vs ile
  • 04-09-2020, 23:25:38
    #7
    Üniversitenizi illa dondurmak isterseniz öğrenci işleri ile iletişime geçmeniz yeterlidir. Hiçbir sebep göstermeniz gerekmiyor canım istedi dondurmak istiyorum demeniz kafi, onlar sizden başvuru dilekçesi isteyip işlemlerinizi gerçekleştirirler