Bu yıl üniversiteler açılmayacak güz döneminde kaldı ki diğer dönem açılsa bile virüs akıbeti ortada. İlk dönem uzaktan online olması çok kötü ve verimsiz olur ben okulumu dondurmak istiyorum bu yıl dondurup seneye başlamak gibi fakat yaşım bu yıl 2021 de 20 oluyor ve askerlik olayı var eğer ki okulu dondurursam askerlik durumum yüzünden askere gitmem gerekir mi ? veya dondurma olayı nasıl oluyor okula mı gitmem lazım ?