Uzaktan eğitim çokta kötü bir şey değil, bir yıl zaman kaybetmek ömrünüzden bir yıl feda etmek ne kadar mantıklı olur? verimsiz olur diyorsanız kendinizi geliştirebilir diğer sınıflara geçince telafi de edebilirsiniz.
Bazen kendi aldığımız kararlar çok da doğru olmayabiliyor. Sevgiler