Dondurmada askerlik vs de sıkıntı yaşayacağını sanmıyorum ama kredi burs vs alıyosan onlar kesilir, ayrıca resim , bağlama , heykel gibi bölümlerde okumuyorsan verim meselesi senin önyargından ibaret olduğunu düşünüyorum, farzet sınıftasın hocanın bulunduğu kürsü kısmı camla kaplı sen oturup hocayı izliyorsun. Zaten bundan 5-10 yıl sonra klasik anlamda üniversitelerin olmayacağı Yerini online üniversitelerin alacağına dair öngörülerin yapılan bir dönemdeyiz, kara taktada ısrar etmek sıkıntılı bir mevzu gelişim açısından. Sana önerim tüm dersleri almak zorunda değilsin 3-4 teorik ders al onları en güzel şekilde geç , en azından okulu uzatmadan bitirebilirsin yaz okulu vs ile