• 16-05-2020, 00:26:18
    #1
    Bilgisayar programcılığı mezunları burada mı? Mezun olduktan sonra ne yaptılar, şuan da ne iş yapıyorlar merak ediyorum açıkçası Kendim de şuan bilgisayar programcılığı bölümünde okuyorum.
  • 16-05-2020, 00:27:47
    #2
    Takipteyim
  • 16-05-2020, 00:28:40
    #3
    Bilgisayar Programcılığı sonrası ne iş yapılır e-book 50 tl
  • 16-05-2020, 00:30:30
    #4
    Keşke dgs çalışsam keşke...
  • 16-05-2020, 00:30:32
    #5
    enterasan bir şey ama lise mezunları bilişim de hep en üst zirvede neden acaba
    tecrübe edinmek sanırım.
  • 16-05-2020, 00:31:03
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam mezun olduktan sonra alanım ile alakalı çalışmadım 4 yıl sürekli sektör değiştirdim işsiz kalmamak adına. şuan özel bir şirketin Bilgi işlem biriminde 5 yıldır çalışıyorum işimi yaptığım için mutluyum
  • 16-05-2020, 00:32:32
    #7
    RARKAN06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam mezun olduktan sonra alanım ile alakalı çalışmadım 4 yıl sürekli sektör değiştirdim işsiz kalmamak adına. şuan özel bir şirketin Bilgi işlem biriminde 5 yıldır çalışıyorum işimi yaptığım için mutluyum
    Bilgi işlem maaşları ne durumda hocam sorması ayıptır 3K civarında diye biliyorum.
  • 16-05-2020, 00:34:13
    #8
    RARKAN06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam mezun olduktan sonra alanım ile alakalı çalışmadım 4 yıl sürekli sektör değiştirdim işsiz kalmamak adına. şuan özel bir şirketin Bilgi işlem biriminde 5 yıldır çalışıyorum işimi yaptığım için mutluyum
    Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgi işlem maaşları ne durumda hocam sorması ayıptır 3K civarında diye biliyorum.
    evet doğru biliyorsunuz hocam 3.5 şuan arada mesai fln yapıyoruz 4-4.5 arası oluyor
  • 16-05-2020, 00:36:17
    #9
    Ege bilgisayar programcılığı 2017 mezunuyum. Bölümdeki eğitim metodları, öğretilen şeyler, kullanılan araçlar vs vs sağolsun hepsi programcılıktan soğuttu beni ve bildiklerimi de unutturdu. Hiç birşey bilmeyerek bir network firmasında işe girdim. Sıfırdan network alt yapımı oluşturdum kendimi geliştirdim. Sahadan başladım, sahadan kurulum uzmanlığına sonrasında da proje yöneticiliğine geçiş yaptım. Mart ayından iş değişikliği yaparak Vodafone da sabit hizmetler proje ve operasyon yöneticisi olarak işe başladım. Sonuç olarak bilgisayar programcılığının birşey öğreteceğini düşünmüyorum en fazla yol gösterir.