Kendim de şuan bilgisayar programcılığı bölümünde okuyorum.
Bilgisayar Programcılığı Mezunları Burada mı?
9
●164
- 16-05-2020, 00:30:32enterasan bir şey ama lise mezunları bilişim de hep en üst zirvede neden acaba

tecrübe edinmek sanırım. - 16-05-2020, 00:32:32Bilgi işlem maaşları ne durumda hocam sorması ayıptırRARKAN06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3K civarında diye biliyorum.
- 16-05-2020, 00:34:13RARKAN06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleevet doğru biliyorsunuz hocam 3.5 şuan arada mesai fln yapıyoruz 4-4.5 arası oluyorLederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-05-2020, 00:36:17Ege bilgisayar programcılığı 2017 mezunuyum. Bölümdeki eğitim metodları, öğretilen şeyler, kullanılan araçlar vs vs sağolsun hepsi programcılıktan soğuttu beni ve bildiklerimi de unutturdu. Hiç birşey bilmeyerek bir network firmasında işe girdim. Sıfırdan network alt yapımı oluşturdum kendimi geliştirdim. Sahadan başladım, sahadan kurulum uzmanlığına sonrasında da proje yöneticiliğine geçiş yaptım. Mart ayından iş değişikliği yaparak Vodafone da sabit hizmetler proje ve operasyon yöneticisi olarak işe başladım. Sonuç olarak bilgisayar programcılığının birşey öğreteceğini düşünmüyorum en fazla yol gösterir.