Mert50356 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ege bilgisayar programcılığı 2017 mezunuyum. Bölümdeki eğitim metodları, öğretilen şeyler, kullanılan araçlar vs vs sağolsun hepsi programcılıktan soğuttu beni ve bildiklerimi de unutturdu. Hiç birşey bilmeyerek bir network firmasında işe girdim. Sıfırdan network alt yapımı oluşturdum kendimi geliştirdim. Sahadan başladım, sahadan kurulum uzmanlığına sonrasında da proje yöneticiliğine geçiş yaptım. Mart ayından iş değişikliği yaparak Vodafone da sabit hizmetler proje ve operasyon yöneticisi olarak işe başladım. Sonuç olarak bilgisayar programcılığının birşey öğreteceğini düşünmüyorum en fazla yol gösterir.
Evet eğitim açısından pek yeterli değil fakat ilgili olanlar bu konuda kendini geliştirip iyi yerlere gelebiliyorlar, eğitim lise düzeyinde bence de, Ama önemli olan nereden nasıl geldiğiniz değiş şuan nerede olduğunuz