
hocam mezun olduktan sonra alanım ile alakalı çalışmadım 4 yıl sürekli sektör değiştirdim işsiz kalmamak adına. şuan özel bir şirketin Bilgi işlem biriminde 5 yıldır çalışıyorum işimi yaptığım için mutluyum
Bilgi işlem maaşları ne durumda hocam sorması ayıptır

3K civarında diye biliyorum.
evet doğru biliyorsunuz hocam 3.5 şuan arada mesai fln yapıyoruz 4-4.5 arası oluyor