RARKAN06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam mezun olduktan sonra alanım ile alakalı çalışmadım 4 yıl sürekli sektör değiştirdim işsiz kalmamak adına. şuan özel bir şirketin Bilgi işlem biriminde 5 yıldır çalışıyorum işimi yaptığım için mutluyum
Bilgi işlem maaşları ne durumda hocam sorması ayıptır 3K civarında diye biliyorum.