• 09-02-2020, 22:57:39
    #28
    melisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saygın bir meslek mi . Ticaret mi ?



    https://twitter.com/ensonhaber/statu...50449846644736
  • 09-02-2020, 22:57:48
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu devirde okumayan mı var hocam ? Fakat sonuç ?
    Çok detaya inmek istemiyorum ama tercihim ticaretten yanadır.
  • 09-02-2020, 22:58:29
    #30
    Okul ve ticaret.Lise mezunuysan pek sorun yok ama açıktan okula devam edip ticarette yapabilirsin.
  • 09-02-2020, 22:59:51
    #31
    Üyeliği durduruldu
  • 09-02-2020, 23:08:24
    #32
    Kendini nereye ait hissediyorsan orası en iyisidir.
  • 09-02-2020, 23:19:00
    #33
    Bilmediğin bir ticareti yapamazsın bu yüzden eğitim şart

    Mi 9T Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 09-02-2020, 23:23:13
    #34
    Cihanbeyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu devirde okumayan mı var hocam ? Fakat sonuç ?
    Çok detaya inmek istemiyorum ama tercihim ticaretten yanadır.
    hukuk bitiyor . Ama ticarette iyiyim . Avukatlığa uygun olduğumu düşünmüyorum savcı hakim mülakatlarıda oldukça zor
  • 09-02-2020, 23:58:21
    #35
    Ben dünyanın binbir türlü hali var, elimde bilezik değerinde lisansım olsun dedim ve bilgisayar mühendisliği okuyorum, aynı zamanda da ticaret yapmaya çalışıyorum.

    Bir gün, tüccarlıkta altından kalkamayacağım bir problem ile karşılaşırsam, en kötü ihtimalle mühendis diplomamı kullanır, ekmeğimi kazanırım.

    Şunu hiçbir zaman unutma, eğer kanın kaynıyorsa ticarete, başka işi düşünemiyorsun, çok boş geliyor.

    Mesai kavramında 8 saat burnumdan soluyarak çalışacağıma, kendi işim için 14 saat çalışırım.

    Başkasını zengin etmek için uğraşıp 4.000 tl kazanacağıma, kendi işimle 2.000 tl kazanırım.

    Şunu unutma, bu hayatta her şeyin kaymağını tüccarlar yer, buna kadın da dahil.

    Allah işimizi, gücümüzü rast getirsin.
  • 10-02-2020, 00:00:02
    #36
    Saygın meslek tartışılır ama bu devirde okumak ile pek bir iş dönmüyor, döndüren var ayrı konu.
    Bu dönemde ticaret tabi ki, ama ticaret yapabilen var o da ayrı bir konu. Kişi karar verir kısacası.