Cihanbeyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu devirde okumayan mı var hocam ? Fakat sonuç ?
Çok detaya inmek istemiyorum ama tercihim ticaretten yanadır.
hukuk bitiyor . Ama ticarette iyiyim . Avukatlığa uygun olduğumu düşünmüyorum savcı hakim mülakatlarıda oldukça zor