• 09-02-2020, 22:41:28
    #1
    Saygın bir meslek mi . Ticaret mi ?
  • 09-02-2020, 22:42:20
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ben ticaret diyorum
  • 09-02-2020, 22:42:30
    #3
    Bence ticarette saygın bir meslektir. Özellikle e ticaret
  • 09-02-2020, 22:42:33
    #4
    Böyle bir şey sorulmamış sayıyorum.
    Oku. Oku. Oku
  • 09-02-2020, 22:42:39
    #5
    okuyup hayatı öğrenip hesabı öğrenip sonrasında ticarettir bence.
  • 09-02-2020, 22:42:42
    #6
    Saygın meslek tabiki de.
  • 09-02-2020, 22:43:01
    #7
    Türkiye'de saygın meslek kaldı mı? Kaldıysa da bir işe yarıyor mu? Tabi ki ticaret.
  • 09-02-2020, 22:43:11
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Hangisinde iyiysen, o.
  • 09-02-2020, 22:43:22
    #9
    Kendimden örnek vereyim. Makine mühendisiyim ve işsizim. Sen yap hesabını artık.