Ben dünyanın binbir türlü hali var, elimde bilezik değerinde lisansım olsun dedim ve bilgisayar mühendisliği okuyorum, aynı zamanda da ticaret yapmaya çalışıyorum.
Bir gün, tüccarlıkta altından kalkamayacağım bir problem ile karşılaşırsam, en kötü ihtimalle mühendis diplomamı kullanır, ekmeğimi kazanırım.
Şunu hiçbir zaman unutma, eğer kanın kaynıyorsa ticarete, başka işi düşünemiyorsun, çok boş geliyor.
Mesai kavramında 8 saat burnumdan soluyarak çalışacağıma, kendi işim için 14 saat çalışırım.
Başkasını zengin etmek için uğraşıp 4.000 tl kazanacağıma, kendi işimle 2.000 tl kazanırım.
Şunu unutma, bu hayatta her şeyin kaymağını tüccarlar yer, buna kadın da dahil.
Allah işimizi, gücümüzü rast getirsin.