• 02-11-2019, 13:32:05
    #1
    Osmaniyeli olan, şehir dışından buraya gelip üniversite okuyanları görelim. 🙂
  • 02-11-2019, 13:39:06
    #2
    Ben varım.
  • 02-11-2019, 14:38:22
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende varım
  • 02-11-2019, 14:58:46
    #4
    Osmaniye'nin yerlisiyim aynı zamanda İnşaat Mühendisliğinde Yüksek Lisans yapıyorum.
  • 02-11-2019, 15:02:45
    #5
    omerkandilci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende varım
    R10'da Osmaniyeli az sanırım.
    maliyassi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Osmaniye'nin yerlisiyim aynı zamanda İnşaat Mühendisliğinde Yüksek Lisans yapıyorum.
    Umarım iyi sonuçla bitirirsiniz hocam.
  • 02-11-2019, 19:17:18
    #6
    Ben Adanalıyım ama 2012 den beri buradayım. Üni burda okudum. Sonrasında burada yazılım ve reklam üzerine home ofis şahıs işletmesi açtım.buralı oldum sayılır artık
  • 02-11-2019, 19:24:43
    #7
    bende 2010 mezunuyum ozamanlar okulun forumu vardı yöneticiydim hey gidi günler
  • 02-11-2019, 19:25:46
    #8
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende 2010 mezunuyum ozamanlar okulun forumu vardı yöneticiydim hey gidi günler
    Şimdi yerini itiraf sayfaları aldı hocam.
  • 02-11-2019, 19:32:09
    #9
    ebubekirgns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi yerini itiraf sayfaları aldı hocam.
    o vakit forumlar filan popülerdi okula yeni kayıt olan direk forumu bulup bir şeyler öğrenme çabasındaydı 2010 a göre okul çok büyümüş ve gelişmiş ozaman tek bir 2 katlı bina vardı okadar