OKÜ de Okuyan Var Mı?
8
●202
- 02-11-2019, 13:32:05Osmaniyeli olan, şehir dışından buraya gelip üniversite okuyanları görelim. 🙂
- 02-11-2019, 15:02:45R10'da Osmaniyeli az sanırım.omerkandilci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Umarım iyi sonuçla bitirirsiniz hocam.maliyassi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 02-11-2019, 19:17:18Ben Adanalıyım ama 2012 den beri buradayım. Üni burda okudum. Sonrasında burada yazılım ve reklam üzerine home ofis şahıs işletmesi açtım.buralı oldum sayılır artık
- 02-11-2019, 19:25:46Şimdi yerini itiraf sayfaları aldı hocam.PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-11-2019, 19:32:09o vakit forumlar filan popülerdi okula yeni kayıt olan direk forumu bulup bir şeyler öğrenme çabasındaydı 2010 a göre okul çok büyümüş ve gelişmiş ozaman tek bir 2 katlı bina vardı okadarebubekirgns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle