ebubekirgns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi yerini itiraf sayfaları aldı hocam.
o vakit forumlar filan popülerdi okula yeni kayıt olan direk forumu bulup bir şeyler öğrenme çabasındaydı 2010 a göre okul çok büyümüş ve gelişmiş ozaman tek bir 2 katlı bina vardı okadar