Konu
OKÜ de Okuyan Var Mı?
02-11-2019, 15:02:45
#5
ebubekirgns
omerkandilci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende varım
R10'da Osmaniyeli az sanırım.
maliyassi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Osmaniye'nin yerlisiyim aynı zamanda İnşaat Mühendisliğinde Yüksek Lisans yapıyorum.
Umarım iyi sonuçla bitirirsiniz hocam.