omerkandilci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende varım
R10'da Osmaniyeli az sanırım.
maliyassi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Osmaniye'nin yerlisiyim aynı zamanda İnşaat Mühendisliğinde Yüksek Lisans yapıyorum.
Umarım iyi sonuçla bitirirsiniz hocam.