Konu
OKÜ de Okuyan Var Mı?
02-11-2019, 19:25:46
#8
ebubekirgns
PaSaSa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bende 2010 mezunuyum ozamanlar okulun forumu vardı yöneticiydim hey gidi günler
Şimdi yerini itiraf sayfaları aldı hocam.