• 12-10-2019, 09:18:13
    #1
    Makine müh. 1. Sınıfım. pek sevemedim üniversiteyi. 1. dönem sonunda başka üniversiteye geçme durumumuz var mı?

    Merkezi geçiş felan.
  • 12-10-2019, 09:20:42
    #2
    Merkezi puanla yatay geçiş yapabilirsin diye biliyorum. Öğrenci işlerinden en net bilgiyi alabilirsin. Burdan biz bişey deriz, ona göre hazırlanırsın tam iş bitti derken "bu sene sistem değişti" derler hayal kırıklığına uğrarsın. Başıma gelmişti.
  • 12-10-2019, 09:23:29
    #3
    mum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merkezi puanla yatay geçiş yapabilirsin diye biliyorum. Öğrenci işlerinden en net bilgiyi alabilirsin. Burdan biz bişey deriz, ona göre hazırlanırsın tam iş bitti derken "bu sene sistem değişti" derler hayal kırıklığına uğrarsın. Başıma gelmişti.
    Olur ya illaki, tesekkurler bilgi icin.
  • 12-10-2019, 09:27:20
    #4
    Merkezi puanla yatay geçiş yapabilirsin . puanın tutuğu başka üniversiteye geçiş yapabilirsin ama geçmek istediğin üniversite ilan açmalı ve kontenjan belirlemeli. ben geçiş yaptım merkezi puanla 1. dönem bitti ara dönemde yaptım.
  • 12-10-2019, 09:49:36
    #5
    hocam her üni sene ortasında almıyor bakmanız lazım
  • 12-10-2019, 10:57:11
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Makine müh. 1. Sınıfım. pek sevemedim üniversiteyi. 1. dönem sonunda başka üniversiteye geçme durumumuz var mı?

    Merkezi geçiş felan.
    Yerleştiğin puanla geçiş yapabilirsin. Geçiş yapacağın üniversitenin yatay geçiş tarihleri açıklandığında gerekli evrakları verip işlemi başlatabilirsin.